vineri, 3 februarie 2017

Abrogarea ordonanţelor

Dragnea a abrogat ordonanţele. Pentru Sibiu

            Cel puţin asta a fost senzaţia mea de aseară. Au ieşit doar vreo 10.000 de protestatari. Pe ceilalţi i-au obosit manifestările democratice.
            Unii au încercat chiar să se înscrie la PSD, la adăpostul întunericului, cu un fular pe faţă, încercând să le spargă vitrinele. Din câte ştiu, doar Guvernul PSD şi Monitorul Oficial au program noaptea. În restul sediilor se intră pe uşă, ziua, cu buletinul în mână. Din câte ştiu, ordonanţele dezincriminează doar abuzul, nu şi distrugerea şi piromanii.
            Un alt berbec s-a apucat să aprindă o torţă în Piaţa Mare. Cred că de bucurie că nu e singur în piaţă, pentru că de responsabilitate nu poate fi vorba.
            Am scurtat traseul pentru că unii s-au plâns că au făcut bătături de la atâta mers pe jos. O să-i întreb pe cei de la Poliţie dacă putem fi urmaţi şi de o coloană de masini cu cocalari, cu manelele răsunând din difuzoare. Pentru confort. Să nu obosim.
            Cred că diseară o să-mi iau o pungă de popcorn şi o pungă de seminţe. Şi un bebelaş de bere. Şi aşa n-am mai băut bere de 20 de ani. Şi o să mă uit pe televizor la Antena 3 şi pe net la România TV. O să sparg seminţe şi o să le scuip pe jos. La mine acasă, pentru că în public nu-mi permit. Nu vreau să mă fac de râs.
            Presupun că diseară n-o să mai fiţi nici măcar o mie de oameni în stradă. Mi-am pregătit o găletuşă şi o lopăţică de plajă. În lipsa nisipului intenţionam să mă joc cu zăpadă. Dar mai bine stau acasă. Să facă alţii ceva şi pentru mine.





           Dacă aveţi alte planuri, daţi-mi şi mie de veste. Avizul pentru proteste este valabil până în 15 februarie 2017. Sau se oferă altcineva să-şi asume răspunderea?